نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

بهترین وبکم برای تولید محتوا یوتیوب

تاریخ انتشار: 2024/07/08

بهترین وبکم برای تولید محتوا

تولید محتوا ویدئویی همیشه یکی از روش‌های جذاب و پر کاربرد در اکثر حوزه‌ها و به طور ویژه‌تر در  حوزه آموزش بوده‌است. بنابراین اگر شما هم در صدد تولید محتوا ویدئویی هستید، از مطالعه محتوای پیش رویتان، غافل نشوید.

در این مقاله بهترین وبکم برای تولید محتوا و به طور خاص‌تر بهترین وبکم‌ها برای یوتیوب را مورد بررسی قرار خواهیم داد و نکاتی را جهت انتخاب بهترین وبکم برای تولید محتوا ارائه خواهیم نمود.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید به تنهایی یک محتوای آموزشی را ارائه دهید تا امکان انتشار در پلتفرم‌هایی مثل یوتیوب و … را داشته باشید، بهتر است از وبکم‌های ثابت یا همان  FIX CAMERA  استفاده کنید.

معرفی بهترین وب کم برای تولید محتوا

معمولا اغلب این وبکم‌ها مجهز به میکروفون هستند. بنابراین زمانی که کمی از لپ تاپ‌تان فاصله بگیرید، بدون افت کیفیت، صدای شما را انتقال خواهد داد. همچنین شما می‌توانید جهت ضبط ویدئو خود از انواع نرم افزار‌های رکودینگ نیز استفاده کنید. وبکم لاجیتک LOGITECH 505E و  موارد مشابه این وب کم برای این طیف کاری، مدل‌ مناسبی هستند. اما در صورتی که شما قصد فعالیت در کسب و کار بزرگ‌تری را دارید، بهترین وبکم برای تولید محتوای  شما می‌تواند مدل‌های مشابه وبکم  TENVEO TEVO VA4K باشد. این دستگاه جز وبکم های  FIX CAMERA محسوب می‌شود.

بهترین وبکم برای تولید محتوا

 

مشخصات وبکم Tenveo tevo-VA4k

از ویژگی‌های این وبکم حرفه ای می‌توانم به مجهز بودن آن به یک دوربین 4K با رزولوشن 3840*2160 که امکان بزرگنمایی تا 4 برابر را دارد، اشاره کرد. به علاوه این وبکم دارای اسپیکر و میکروفن نیز می‌باشد. یکی از برجسته‌ترین خصوصیاتی که این وبکم دارد، مجهز بود آن به هوش منصوعی است که این محصول را نسبت به سایر وبکم‌ها متمایز می‌کند. این محصول بهترین وبکم برای تولید محتوا شماست چرا که با فعال کردن گزینه هوش مصنوعی، وقتی شما در قاب تصویری حرکت کنید، تصویر شما را تعقیب می‌کند. در واقع صورت شما را شناسایی و دنبال می‌کند که به این قابلیت FACE TRACKING گفته می‌شود که در وبکم‌های نسل جدید از آن استفاده می‌شود، با این قابلیت، در زمان آماده سازی محتوا، دیگر نیاز به نفر دومی نخواهید داشت.

با توجه به اینکه این وبکم دارای FOV بسیار بالایی (124) در وبکم‌های هم نوع خودش است، می‌تواند تصویری کاملا عریض را به شما ارائه دهد.

اگر به دنبال بهترین وبکم برای یوتیوب و اشتراک مطالب و محتویات خود هستید و همچنین قیمت محصول یکی از فاکتورهای مهم در تصمیم‌گیری شماست، این یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

در ادامه سوالاتی که ممکن است ذهن شما را در مورد این وبکم به خود مشغول کند، بررسی خواهیم کرد:

  • محتویات کارتن وبکم شامل چه اقلامی است؟

دوربین دستگاه (دوربین/اسپیکر/میکروفن)، کابل USB و دفترچه راهنما

  • نحوه نصب این و راه اندازی دستگاه به چه صورت است؟

برای نصب این دستگاه شما نیاز به کارشناس نصب و یا یک شخص فنی ندارید، کافی است بعد از بازگشایی محتویات کارتن، کابل  USB را به دوربین متصل کنید و طرف دوم کابل را به سیستم کامپیوتری خود متصل نمایید.

نرم افزاری که قصد دارید در آموزش از آن استفاده کنید یا جلسات کنفرانسی را به وسیله آن برگزار کنید را، اجرا و برای یک بار در قسمت اسپیکر میکروفن و دوربین این دستگاه را معرفی کنید. پس از انجام این مراحل سیسیتم شما آماده بهره‌بردای خواهد بود.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش این دستگاه به چه صورت است؟

این دستگاه دارای یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

  • درصد خرابی دستگاه‌ها چه طور است؟

وبکم‌های ثابت یاFIX CAMERA ها به دلیل عدم امکان در چرخش دوربین کمترین درصد خرابی را دارند، مگر اینکه به دلیل خطاهای انسانی به  این دستگاه آسیب برسد.

  • از کجا می توان این وبکم را تهیه کرد؟

با تماس با شرکت مهندسی نوآوران تحقیق و دریافت مشاوره از کارشناسان فروش، می‌توانید جهت خرید اقدام نمایید. همچنین اگر تمایل به خریداینترنتی این محصول را دارید، می‌توانید از فروشگاه‌های دیجی کالا و مقداد ای تی که محصولات ما را با گارانتی نوآوران تحقیق ارائه می‌دهند، خریدتان را انجام دهید.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =